Pallplass i NM i employer branding

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi har hjulpet dem med digital annonsering for «Employer branding» og stillingsannonsering, som resulterte i to medaljer i NM

Kunde
DNV GL
Kategori
Branding
Produkt
Google ads, Søkemotoroptimalisering og Sosiale medier
projeto

Løsning

DNV GL har produsert godt innhold som forteller om selskapets kultur og karrieremuligheter. Jobben vår var å gjøre om dette innholdet til effektive annonser i ulike digitale kanaler og spre det til relevante målgrupper.

Gjennom målrettet bruk av Facebook, Linkedin, Google Ads og Søkemotoroptimalisering, oppnådde vi solide resultater i samarbeid med kunden. Det hele endte med at DNV GL vant to bronsemedaljer i NM i employer branding 2018, for “Beste helhetlige employer branding” og “Beste kampanje mot studenter”.

Relaterte prosjekter

Havnet på Googles førsteside etter kun tre uker!

LES MER

Oppnådde 500 % økning i nedlastning av billetter og 18 % økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring

LES MER

Oppnådde 35% økning i konverteringer på nett gjennom digital markedsføring

LES MER

Lurer du på noe? Ta kontakt med oss!

FINN OSS

Øvre Vollgate 13, 0158 - Oslo

RING OSS

21 42 42 80

Jeg bekrefter at jeg har lest og godtatt Solid Media sin personvererklæring
Jeg vil gjerne motta invitasjoner til arrangementer & seminarer.