FAGBLOGG

Norgeseliten gikk for Solid Media etter byråkonkurranse

Etter en konkurranse mellom flere byråer, er vi stolte av å kunngjøre at vi i Solid Media har inngått et samarbeid med Norgeseliten. Vi ser frem til samarbeidet og til å bidra til vekst for deres medlemsbedrifter!

Estimert lesetid: 2 minutter

Kort om Norgeseliten

Norgeseliten er en landsdekkende elektrikerkjede, bestående av over 200 virksomheter med 3 500 faglærte elektrikere. De jobber for å gjøre hverdagen enklere og mer lønnsom for medlemmene sine, slik at de kan tilby de beste elektrikertjenestene. Kjeden eies av elektrogrossisten Berggård Amundsen, og medlemmene er deres VIP-kunder.

Hvorfor endte valget på Solid Media?

“Vi valgte dere som vårt nye byrå fordi dere har akkurat den kompetansen og tjenestemiksen vi trenger for å løfte kjeden til neste nivå. Dere imponerte i byråkonkurransen, og få ting gir mer entusiasme enn et tydelig glimt av hva vi kan oppnå sammen. I tillegg kombinerer dere solid SEO-ekspertise og teknisk dyktighet med en jordnær og hyggelig tilnærming.”

Ine Eide

Digital markedssjef i Norgeseliten

Mål: Øke kjennskap for å sikre flere oppdrag

Norgeseliten ønsker å øke både synlighet og kjennskap til kjeden og medlemsbedriftene. Målet er å tiltrekke flere kunder, både private og bedrifter, for å sikre flere oppdrag til medlemmene. Med vår erfaring skal vi hjelpe Norgeseliten med å nå ut til målgruppen gjennom strategiske markedsføringskanaler i et stadig mer konkurransepreget marked.

Løsning: Helhetlig strategi for økt synlighet

For å øke kjennskapen til Norgeseliten og deres medlemsbedrifter, skal vi utarbeide en helhetlig markedsføringsstrategi. Strategien vil ha et sterkt fokus på annonsering og SEO, for å nå både aktive og potensielle kunder. Målet er å sikre synlighet når folk søker etter elektrikertjenester gjennom pull-markedsføring, samtidig som vi bygger merkevare og skaper tilstedeværelse tidlig i kundereisen med push-markedsføring.

“Ved å jobbe helhetlig på tvers av kanaler skal vi bidra til at flere blir kjent med Norgeseliten, og at medlemsbedriftene deres får flere relevante oppdrag. Vi gleder oss til samarbeidet!”
Alexander Dahlstrøen

Alexander Dahlstrøen

Rådgiver i Solid Media