Digital annonsering
Ønsker du å øke merkekjennskap, antall henvendelser eller salg? Da er digital annonsering noe du bør benytte deg av. Ved å plassere riktig annonse i riktig kanal vil du treffe målgruppen der de er. Målet vårt er at du skal tjene penger hver gang du bruker penger. Hos oss får du tilgang på spesialister som vet hva som må til for at du skal nå målene dine. Vi tilpasser annonseringen etter dine ønsker, og ditt markedsbudsjett. Vi holder oss oppdatert og optimaliserer annonsene underveis for at du skal nå målene vi har satt sammen.
Ønsker du en uforpliktende vurdering av din bedrifts potensial med digital annonsering?
Ta kontakt med oss for å få en gratis evaluering av din nettside for å avdekke deres potensial med digital annonsering!
Hva er digital annonsering?
Digital annonsering er betalt synlighet på nett, der du kjøper plasseringer for å nå ut med et budskap. Dette kan du gjøre på ulike digitale plattformer. Med annonsering kan du både skape etterspørsel og møte den, som igjen gir deg uendelige muligheter. Digital annonsering skiller seg fra tradisjonell reklame ved at det er målbart. Du kan måle antall visninger, klikk, salg, leads og alle handlinger som utføres på en nettside.
Hvorfor bør din bedrift benytte seg av annonsering hos oss?
Hvordan jobber vi med digital annonsering?
Vi hjelper deg med annonsering på disse digitale plattformene:
KUNDECASER
Kunder vi har levert annonsering for
Vi har levert annonsering for mange forskjellige bedrifter i ulike størrelser med ulike behov. Les mer om hvordan vi har jobbet med annonsering for bedrifter i våre kundecaser.
We Norwegians
Digital annonsering førte til større lønnsomhet og redusert kost per konvertering
Med mål om å få ned CPA (kost per konvertering) og å gjøre markedsføringen på nett lønnsom, tok We Norwegians kontakt med oss. Gjennom strategisk arbeid med Google Ads og RDA (responsive bannerannonsering) resulterte samarbeidet i større lønnsomhet og redusert kost per konvertering.
Norges Trafikkskoleforbund
Doblet salget av teoriboken “Veien til førerkortet” sammenlignet med året før
Med mål om å øke salget av boken “Veien til førerkortet” gjennom www.teoribok.no, tok NTSF kontakt med oss. Gjennom strategisk annonsering, resulterte samarbeidet i en dobling av salget sammenlignet med året før!
Boligmesse
Oppnådde 500% økning i nedlastning av billetter og 18% økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring
Med mål om å tiltrekke mennesker til Boligmessene i Oslo, Bergen og Steinkjer, tok Boligmesse kontakt med oss. Gjennom en kombinasjon av Google Display annonsering og søkeannonsering gjennom Google Ads, resulterte dette i markant økning i både nedlastede billetter og antall besøkende.
Hva koster annonsering?
Vi vil anbefale et budsjett ut fra ønsket målsetning, bransje og behov.
For noen bedrifter er det riktig med en lønnsomhetsmodell, som går ut på at man må ha en viss inntjening per annonsekrone. For andre kunder vil et fast annonsebudsjett i måneden være mest hensiktsmessig. Vi operere alltid med faste priser, og fakturerer ikke timer. Slik vil du aldri få en overraskelse når fakturaen kommer.