Kurs for bedrifter
Slik skaper du større engasjement blant målgruppen på TikTok
Videoer av søte katter, dansing, lip sync eller baking. Alt finnes på TikTok, og vi bruker timesvis på appen hvor vi eksponeres for ulikt innhold. Hvorfor er det sånn? Og hvordan kan din bedrift skape innhold på TikTok som treffer riktig målgruppe, er engasjerende og når potensielle kunder?
Lær hvordan du bruker TikTok i markedsføringen
Det er dessverre ikke nok å bare legge ut en video på TikTok for å oppnå masse engasjement. Innholdet du deler må være gjennomtenkt, dersom du ønsker å oppnå mange visninger og likes fra riktig målgruppe. Gjennom dette kurset får bedriften din en innføring i TikTok og hvordan dere kan få mest mulig ut av TikTok sin algoritme.
Hvem passer dette kurset for?
Kurset passer for deg som jobber i B2C-bedrifter som ønsker å bruke TikTok til markedsføring. Med riktig kunnskap kan du nå både nye og eksisterende kunder. Etter fullført kurs vil du sitte igjen med en solid forståelse og innsikt i hvordan dere kan skape engasjement på TikTok, og treffe riktig målgruppe med innholdet.
Kursholder på våre TikTok-kurs er vår egen SoMe-ekspert, Phasuk Manphom. Han har en bachelorgrad i markedsføring og salgsledelse, og har jobbet med markedsføring i ulike sosiale medier siden 2013. Som daglig leder i Fotballshop gjennom 8 år bygget han opp TikTok-kontoen deres fra 0 til 280.000 følgere, og 3,2 millioner likerklikk på bare ett år!
Dette lærer du på kurset:
Praktisk informasjon
Varighet: 2 timer
Antall: Max 6 personer
Pris: 12 000,- per kurs
Vil du vite mer om TikTok kurs?
Kontakt oss for en uforpliktende prat og hør hvilke kurs som passer best for deg!