Kurs for bedrifter
Slik bruker du Instagram Reels i merkevarebygging
Å publisere Reels på Instagram kan være en god måte å skape merkevarekjennskap, hvis du gjør det riktig. Det er viktig å ha en god strategi i bunn for å få de resultatene du ønsker. Det er nettopp dette du lærer på vårt Instagram Reels-kurs.
Du får nyttig innsikt i Instagram sin algoritme, i tillegg til praktiske verktøy for å skape merkevarebyggende Reels for bedriften din. Du vil også lære hvordan du lager Instagram Reels og om viktigheten av riktig musikkbruk. Vi gir deg innsikt i hvordan du kan lage innhold som spiller på lag med algoritmen, slik at videoene kan oppnå flere visninger.
![Phasuk](https://solidmedia.no/wp-content/uploads/2023/02/Phasuk.jpg)
Hvem passer dette kurset for?
Kurset passer for bedrifter som opererer både innenfor B2B,-og B2C-segmentet. Innholdet retter seg mot bedrifter som ønsker å lære mer om hvordan algoritmen til Instagram fungerer og som ønsker å oppnå en høyere engasjement-rate på sine Reels-videoer. Etter fullført kurs vil bedriften din sitte igjen med en solid forståelse og innsikt i hvordan skape godt innhold på Reels – som faktisk treffer målgruppen.
Kursholder på våre TikTok-kurs er vår egen SoMe-ekspert, Phasuk Manphom. Han har en bachelorgrad i markedsføring og salgsledelse, og har jobbet med markedsføring i ulike sosiale medier siden 2013. Som daglig leder i Fotballshop gjennom 8 år bygget han opp TikTok-kontoen deres fra 0 til 280.000 følgere, og 3,2 millioner likerklikk på bare ett år!
Dette lærer du på kurset:
![Miljøbilder-12.09.23-13](https://solidmedia.no/wp-content/uploads/2022/12/Miljobilder-12.09.23-13.jpg)
Praktisk informasjon
Varighet: 2 timer
Antall: Max 6 personer
Pris: 12 000,- per kurs
Vil du vite mer om Instagram Reels kurs?
Kontakt oss for en uforpliktende prat og hør hvilke kurs som passer best for deg!