Kurs for bedrifter

Slik bruker du Instagram Reels i merkevarebygging

Å publisere Reels på Instagram kan være en god måte å skape merkevarekjennskap, hvis du gjør det riktig. Det er viktig å ha en god strategi i bunn for å få de resultatene du ønsker. Det er nettopp dette du lærer på vårt Instagram Reels-kurs.

Du får nyttig innsikt i Instagram sin algoritme, i tillegg til praktiske verktøy for å skape merkevarebyggende Reels for bedriften din. Du vil også lære hvordan du lager Instagram Reels og om viktigheten av riktig musikkbruk. Vi gir deg innsikt i hvordan du kan lage innhold som spiller på lag med algoritmen, slik at videoene kan oppnå flere visninger.

Hvem passer dette kurset for?

Kurset passer for bedrifter som opererer både innenfor B2B,-og B2C-segmentet. Innholdet retter seg mot bedrifter som ønsker å lære mer om hvordan algoritmen til Instagram fungerer og som ønsker å oppnå en høyere engasjement-rate på sine Reels-videoer. Etter fullført kurs vil bedriften din sitte igjen med en solid forståelse og innsikt i hvordan skape godt innhold på Reels – som faktisk treffer målgruppen.

Kursholder på våre TikTok-kurs er vår egen SoMe-ekspert, Phasuk Manphom. Han har en bachelorgrad i markedsføring og salgsledelse, og har jobbet med markedsføring i ulike sosiale medier siden 2013. Som daglig leder i Fotballshop gjennom 8 år bygget han opp TikTok-kontoen deres fra 0 til 280.000 følgere, og 3,2 millioner likerklikk på bare ett år!

Dette lærer du på kurset:

Introduksjon: Hva er Instagram Reels?

Steg for steg: Hvordan lage Reels

Konsept: Content-språk

Reels gjennom videoleap og Instagram-appen

Innhold: Videoformat, captions og hashtags

Hvordan velge riktig lydspor

Hvordan bruke Instagram Insights for å utnytte algoritmen

Instagram sin algoritme

Tips og triks

Praktisk informasjon

Varighet: 2 timer

Antall: Max 6 personer

Pris: 12 000,- per kurs

Vil du vite mer om Instagram Reels kurs?

Kontakt oss for en uforpliktende prat og hør hvilke kurs som passer best for deg!