Kundecaser
Som digital samarbeidspartner for bedrifter og nettbutikker vil vi vise deg hva vi har levert av tjenester og resultater for kundene våre.
Page Black Design
Uvanlig Display-annonse ga svimlende tall
Designbyrået Page Black hadde et mål om å øke markedsdekning, og søkte vår hjelp for å styrke synligheten. Gjennom en grundig tilpasset annonsestrategi oppnådde de imponerende resultater, med 500.000 visninger fordelt på 43.000 klikk!
Den Glade Gris
Full restaurant måned etter måned med digital annonsering
Med mål om å få flere bookinger, spesielt i rolige perioder, har vi jobbet strategisk med annonsering for Den Glade Gris. Annonsering på Google Søk og Display har ført til 2931 bookede bord gjennom fire annonsekampanjer.
Anker Renhold
Havnet på Googles førsteside etter kun tre uker!
Anker Renhold tok kontakt med oss da de ønsket å øke kundebasen ytterligere ved å bli mer synlig digitalt. De ønsket spesielt å øke trafikken på tjenestesidene rettet mot renhold for bedrifter. Gjennom strukturering og optimering av siden, samt innholdsproduksjon, havnet Anker renhold på førstesiden av Google etter kun tre uker!
Compass Fairs
Oppnådde 35% økning i konverteringer på nett gjennom digital markedsføring
Med mål om øke trafikken til nettstedet og få flere henvendelser i sine kanaler, bisto vi Compass Fairs med både søkemotoroptimalisering og søkeannonsering. Strategien vi satt opp fungerte svært godt, og resulterte i en 35% økning i konverteringer!
Boligmesse
Oppnådde 500% økning i nedlastning av billetter og 18% økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring
Med mål om å tiltrekke mennesker til Boligmessene i Oslo, Bergen og Steinkjer, tok Boligmesse kontakt med oss. Gjennom en kombinasjon av Google Display annonsering og søkeannonsering gjennom Google Ads, resulterte dette i markant økning i både nedlastede billetter og antall besøkende.
Advokatfirmaet Robertsen
Doblet antall henvendelser på nettsiden etter digital annonsering
Advokatfirmaet Robertsen tok kontakt da de ønsket økt tilstedeværelse på undersiden www.personskadesiden.no gjennom digital annonsering. De ønsket også å øke antall henvendelser fra potensielle kunder på www.robertsen.no. Siden oppstart av samarbeidet har antall henvendelser mer enn doblet seg!
Norges Trafikkskoleforbund
Doblet salget av teoriboken “Veien til førerkortet” sammenlignet med året før
Med mål om å øke salget av boken “Veien til førerkortet” gjennom www.teoribok.no, tok NTSF kontakt med oss. Gjennom strategisk annonsering, resulterte samarbeidet i en dobling av salget sammenlignet med året før!
Autoteam
Satset på digital markedsføring – merket markant økning i antall kundehenvendelser og nye oppdrag
Med mål om å bli mer synlig på nett og tiltrekke seg kunder som ikke hadde kjennskap til de fra før, tok Autoteam kontakt med oss. Gjennom Google Display annonsering og annonsering gjennom Google SØK, resulterte samarbeidet i økt antall kundehenvendelser og mange nye oppdrag.
We Norwegians
Digital annonsering førte til større lønnsomhet og redusert kost per konvertering
Med mål om å få ned CPA (kost per konvertering) og å gjøre markedsføringen på nett lønnsom, tok We Norwegians kontakt med oss. Gjennom strategisk arbeid med Google Ads og RDA (responsive bannerannonsering) resulterte samarbeidet i større lønnsomhet og redusert kost per konvertering.
Fjellvann AS
Antall henvendelser økte med 142% på bare én måned med annonsering!
Med mål om å øke antall leads og henvendelser på nettsiden til Fjellvann, jobbet vi tett sammen med å målrette både søkeannonser i Google søkeresultatet og RDA (Responsive Display Ads). Etter kun én måned med annonsering økte henvendelsene på siden med hele 142%!
Motek
Satset på digital markedsføring – økte salg og synlighet på nett
Motek tok kontakt med oss da de ønsket å øke salget på motek.no, og generelt skape større synlighet og tilstedeværelse på nett. Gjennom samarbeidet har Motek opplevd økning i salg på nett, mer trafikk inn til nettsiden og bredere synlighet blant målgruppen.
DNV
300 kvalifiserte jobbsøknader mottatt – 29 ansatt
Med et mål om å tiltrekke seg de beste talentene innen programmering og IT til stillingene “Digital summerjobs”, bisto vi DNV med å utvikle og designe annonser som snakket direkte til målgruppen. Strategien fungerte godt, og resulterte i 300 relevante søknader og ansettelse av hele 29 personer!