300 kvalifiserte søknader mottatt – 29 ansatt

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi fikk i oppgave å tiltrekke de beste kandidatene innenfor programmering og IT til stillingen(e) «Digital summerjobs».

 

Kunde
DNV GL
Kategori
Online Konverteringer
Produkt
Google ads, Rådgivning og Sosiale medier
projeto

Løsning

DNV GL skulle nå en målgruppe som er kjent for å være svært attraktive på arbeidsmarkedet og dermed utfordrende å få tak i.

DNV GL måtte skille seg ut for å skape oppmerksomhet, kjennskap og interesse blant de kandidatene de ville nå. Dette bisto vi med gjennom å designe annonser som snakket direkte til programmerere og IT spesialister, ved hjelp av kodespråk. Deretter spredte vi annonsene gjennom Facebook, Google Display og Google SØK. Strategien fungerte meget godt og annonseringen bidro til at DNV GL mottok i overkant av 300 relevante søknader hvor de fleste kandidatene var godt kvalifiserte til stillingen. Som et resultat av dette prosjektet endte de opp med å ansette 29 personer.

Relaterte kundecaser

Satset på markedsføring gjennom Google Ads og oppnådde markant økning i antall leads

Les mer

Fikk bedre utnyttelse av budsjettet og økning i antall leads

Les mer

Kåret til årets mest attraktive arbeidsgiver og vinner av prisen “årets helhetlige employer branding”

Les mer

Oppnådde topplassering på Google, og fikk økt antall henvendelser

Les mer

Havnet på Googles førsteside etter kun tre uker!

Les mer

Oppnådde 500 % økning i nedlastning av billetter og 18 % økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80

Jeg bekrefter at jeg har lest og godtatt Solid Media sin personvererklæring
Jeg vil gjerne motta nyhetsbrev

Jeg bekrefter at jeg har lest og godtatt Solid Media sin personvererklæring