Pallplass i NM i employer branding

DNV GL er et globalt selskap innen kvalitetssikring og risikohåndtering som opererer i mer enn 100 land. De opplever stadig sterkere konkurranse om å tiltrekke seg de beste talentene. Vi har hjulpet dem med digital annonsering for «Employer branding» og stillingsannonsering, som resulterte i to medaljer i NM

Kunde
DNV GL
Kategori
Branding
Produkt
Google ads, Rådgivning, Søkemotoroptimalisering og Sosiale medier
projeto

Løsning

DNV GL har produsert godt innhold som forteller om selskapets kultur og karrieremuligheter. Jobben vår var å gjøre om dette innholdet til effektive annonser i ulike digitale kanaler og spre det til relevante målgrupper.

Gjennom målrettet bruk av Facebook, Linkedin, Google Ads og Søkemotoroptimalisering, oppnådde vi solide resultater i samarbeid med kunden. Det hele endte med at DNV GL vant to bronsemedaljer i NM i employer branding 2018, for “Beste helhetlige employer branding” og “Beste kampanje mot studenter”.

Relaterte kundecaser

Havnet på Googles førsteside etter kun tre uker!

Les mer

Oppnådde 500 % økning i nedlastning av billetter og 18 % økning i antall besøkende ved hjelp av digital markedsføring

Les mer

Oppnådde 35% økning i konverteringer på nett gjennom digital markedsføring

Les mer

Oppnådde omsetningsvekst på 17% i nettbutikken, sammenlignet med året før

Les mer

Slo alle tidligere salgsrekorder

Les mer

Økte salget med 43% fra tidligere år

Les mer

Vil du vite mer?

FINN OSS

Akersgata 5

RING OSS

21 42 42 80

Jeg bekrefter at jeg har lest og godtatt Solid Media sin personvererklæring
Jeg vil gjerne motta nyhetsbrev

Jeg bekrefter at jeg har lest og godtatt Solid Media sin personvererklæring