Kundecaser

Som digital samarbeidspartner for bedrifter og nettbutikker vil vi vise deg hva vi har levert av tjenester og resultater for kundene våre.

Annonsering

Page Black Design

Uvanlig Display-annonse ga svimlende tall

Designbyrået Page Black hadde et mål om å øke markedsdekning, og søkte vår hjelp for å styrke synligheten. Gjennom en grundig tilpasset annonsestrategi oppnådde de imponerende resultater, med 500.000 visninger fordelt på 43.000 klikk!

Annonsering

Riccovero

47% økning av salget i nettbutikken med annonsering

I løpet av et godt samarbeid med Riccovero har vi jobbet med flere typer annonser for å øke salget i nettbutikken, og å øke merkevarekjennskap. Med målrettet annonsering har markedsføringen blitt mer lønnsom!

Annonsering

Den Glade Gris

Full restaurant måned etter måned med digital annonsering

Med mål om å få flere bookinger, spesielt i rolige perioder, har vi jobbet strategisk med annonsering for Den Glade Gris. Annonsering på Google Søk og Display har ført til 2931 bookede bord gjennom fire annonsekampanjer.

Annonsering

Sports Måløy

Doblet antall besøk i nettbutikken!

Gjennom godt samarbeid med Sports Måløy har vi jobbet målrettet med Shopping-annonser og merkevarebygging. Det har ført til økt synlighet og 137% økning i salget i nettbutikken

Annonsering

Norsk Bedriftsmegling

88% flere henvendelser ila ett år!

For å nå ut til flere aktører benyttet Norsk bedriftsmegling seg av digital annonsering. Gjennom strategisk arbeid med søkeannonser har antall henvendelser økt med 88% i løpet av ett år.

Annonsering

Autoteam

Satset på digital markedsføring – merket markant økning i antall kundehenvendelser og nye oppdrag

Med mål om å bli mer synlig på nett og tiltrekke seg kunder som ikke hadde kjennskap til de fra før, tok Autoteam kontakt med oss. Gjennom Google Display annonsering og annonsering gjennom Google SØK, resulterte samarbeidet i økt antall kundehenvendelser og mange nye oppdrag.

Annonsering

We Norwegians

Digital annonsering førte til større lønnsomhet og redusert kost per konvertering

Med mål om å få ned CPA (kost per konvertering) og å gjøre markedsføringen på nett lønnsom, tok We Norwegians kontakt med oss. Gjennom strategisk arbeid med Google Ads og RDA (responsive bannerannonsering) resulterte samarbeidet i større lønnsomhet og redusert kost per konvertering.

Annonsering

DNV

300 kvalifiserte jobbsøknader mottatt – 29 ansatt

Med et mål om å tiltrekke seg de beste talentene innen programmering og IT til stillingene “Digital summerjobs”, bisto vi DNV med å utvikle og designe annonser som snakket direkte til målgruppen. Strategien fungerte godt, og resulterte i 300 relevante søknader og ansettelse av hele 29 personer!